Niepłodność dotyka już 1,5 mln par w Polsce, a mimo to nadal niechętnie podejmujemy temat płodności – szczególnie wtedy, gdy pojawia się z nią problem. Wstyd, obawa, a może brak wiedzy? Jedno jest pewne: o płodności Polek i Polaków trzeba rozmawiać, a zachęca do tego kampania „Płodne Gadki”.
„Płodne Gadki” to ogólnopolska kampania społeczna, którą przygotowaliśmy z myślą o parach planujących dziecko, jak i tych, którzy od dłuższego czasu starają się o nie, ale mają problemy z poczęciem. Głównym celem akcji jest przełamanie tabu i zachęcenie Polaków do bardziej swobodnej rozmowy na temat płodności - z partnerem lub partnerką i bliskimi, a w razie konieczności, także z odpowiednim ekspertem. Dzięki niej dowiesz się, jak skutecznie wesprzeć swoja płodność, ale też poznasz jak funkcjonuje Twoje ciało. Ze wsparciem zespołu naszych ekspertów będziemy rozmawiać zarówno o płodności damskiej, jak i męskiej.

Od 11 października do 4 listopada znajdziesz na zaplodnieni.pl wiele materiałów poradnikowych i edukacyjnych, przygotowanych pod okiem naszych ekspertów, które ułatwią Ci staranie się o dziecko.
Polub nas na Facebook’u Zaplodnieni.pl i bądź na bieżąco!
Skorzystaj z bezpłatnej infolinii i otrzymaj indywidualną poradę eksperta
Od 13 października przez 4 tygodnie udostępniamy dla Was bezpłatną infolinię. Będziecie mogli bezpłatnie i anonimowo uzyskać indywidulaną poradę na temat płodności od wybranego eksperta – ginekologa, dietetyka, psychologa i położnej. Swoim doświadczeniem podzielą się z Wami również blogerki i zarazem szczęśliwe mamy, które przezwyciężyły problem niepłodności.
– Do tej pory dzieliłam się swoim doświadczeniem związanym z niepłodnością głównie na blogu, dlatego cieszę się, że mam okazję na większą interakcję z osobami, które być może borykają się z podobnymi problemami. Mam nadzieję, że zainspiruję je do znalezienia siły do walki – mówi Agnieszka Adamek, szczęśliwa matka i autorka bloga Make One Wish, jedna z Ambasadorek kampanii.

Organizator kampanii
Organizatorem kampanii „Płodne Gadki” jest marka Dr Bocian.

Patronami kampanii są: Hexanova, Fundacja Bezpieczny Brzuszek, Fundacja Każdy Ważny, magazyn Chcemy Być Rodzicami oraz serwis edukacyjny zaplodnieni.pl.