Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zapisz się do newslettera
 

„Płodne Gadki” – wspólnie przełamaliśmy bariery

6 dni dyżurów telefonicznych, ponad 1000 minut bezpłatnych konsultacji z 6 specjalistami  różnych dziedzin, kilkanaście materiałów edukacyjnych, dziesiątki zapytań podczas czatów z blogerkami - zakończyła się kampania społeczna Płodne Gadki. Przez 4 tygodnie przekonywaliśmy Polki i Polaków, że o płodności warto i trzeba rozmawiać oraz edukowaliśmy, jak wspierać  swoją płodność.

Jak wynika z badań marki Dr Bocian temat płodności stanowi wciąż tabu, dlatego pomagaliśmy parom starającym się o dziecko, w tym również tym, które borykają się z problemem niepłodności przełamać te bariery.  W tym celu w ramach kampanii została uruchomiona bezpłatna infolinia dla par, które mają problem z poczęciem i bezskutecznie starają się o dziecko. Osoby, szukające wsparcia lub rozmowy w tym temacie, mogły anonimowo uzyskać indywidualną poradę od jednego z ekspertów.

W czasie kampanii odbyło się 6 dyżurów telefonicznych z 6 ekspertami różnych dziedzin – w sumie ponad 10000 minut bezpłatnych konsultacji. Zainteresowane osoby otrzymały indywidualne porady od grona specjalistów: dietetyka, ginekologa, psychologa, położnej oraz blogerek, które przezwyciężyły niepłodność. W ramach kampanii odbyły się również czaty na Facebook’u z autorkami blogów MakeOne Wish oraz Trojaczki, podczas których blogerki dzieliły się swoim doświadczeniem w walce z niepłodnością, odpowiadając na dziesiątki zapytań.

Kampania „Płodne Gadki” pomagała również parom pogłębić wiedzę o tym, jak wspierać starania o dziecko. Na stronie kampanii zaplodnieni.pl zostało opublikowanych kilkanaście materiałów edukacyjnych, m.in. tłumaczących jak zbudowany jest układ rozrodczy kobiety i mężczyzny, jak dochodzi do zapłodnienia, jak przebiega cykl menstruacyjny, czy też jak zaplanować odpowiednio starania o dziecko i jak się do nich przygotować. Materiały zostały opracowane pod merytorycznym okiem specjalistów.

Cieszymy się, że kampania „Płodne Gadki” została przyjęta przez młodych Polaków, którzy planują założenie rodziny, z taką otwartością. Mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom zainspirowaliśmy pary starające się o dziecko, zwłaszcza te które bezskutecznie starają się o dziecko, do przełamywania barier i rozmowy na tematy związane z płodnością. Mamy nadzieję, że rozmowy te  będą się pojawiać w wielu domach nie tylko w trakcie trwania kampanii. – mówi Monika Juszczuk przedstawicielka marki Dr Bocian, organizatora kampanii „Płodne Gadki”. – Koniec kampanii nie oznacza jednak, że spoczniemy na laurach. Wręcz przeciwnie będziemy dalej propagować działania związane z walką z niepłodnością oraz wspierać pary starające się o dziecko – dodaje Monika Juszczuk.

Kampanię „Płodne Gadki” zorganizowała marka wspierająca pary w staraniach o dziecko – Dr Bocian.

Patronami kampanii byli: Hexanova, Fundacja Bezpieczny Brzuszek, Fundacja Każdy Ważny, magazyn Chcemy Być Rodzicami oraz serwis edukacyjny zaplodnieni.pl.

 

  • dr bocian
  • warsztaty
Zapisz się do newslettera
 

Najczęściej czytane:

Raport na temat płodności Polaków przeczytaj >>
9 faktów i mitów na temat ciąży przeczytaj >>
Choroby przy PCOS, które mogą rozwinąć się w przyszłości przeczytaj >>
Dlaczego mężczyźni boją się lekarzy? przeczytaj >>
Polacy pokochali Baby Shower przeczytaj >>

Polecamy:

  • Alginat
  • blog zapytaj
  • blog mow
  • ANDROFERTI
  • Hexanova
  • dla niej
Zobacz podobne artykuły:

PŁODNOŚĆ POLAKÓW

Celem publikacji jest wzbogacenie naszej wiedzy oraz przełamanie tabu i zachęcenie Polaków do swobodniejszych rozmów na temat płodności.

czytaj więcej >>

Jak nie przejeść się w święta

Co zrobić, żeby nie zjeść za dużo w świąteczne dni - praktyczne wskazówki

czytaj więcej >>

Polacy pokochali Baby Shower

Przyjęcia na cześć nowego członka rodziny to nowy zwyczaj, który Polacy bardzo polubili i chętnie je organizują.

czytaj więcej >>