Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zapisz się do newslettera
 

„Płodne Gadki” – wspólnie przełamaliśmy bariery

6 dni dyżurów telefonicznych, ponad 1000 minut bezpłatnych konsultacji z 6 specjalistami  różnych dziedzin, kilkanaście materiałów edukacyjnych, dziesiątki zapytań podczas czatów z blogerkami - zakończyła się kampania społeczna Płodne Gadki. Przez 4 tygodnie przekonywaliśmy Polki i Polaków, że o płodności warto i trzeba rozmawiać oraz edukowaliśmy, jak wspierać  swoją płodność.

Jak wynika z badań marki Dr Bocian temat płodności stanowi wciąż tabu, dlatego pomagaliśmy parom starającym się o dziecko, w tym również tym, które borykają się z problemem niepłodności przełamać te bariery.  W tym celu w ramach kampanii została uruchomiona bezpłatna infolinia dla par, które mają problem z poczęciem i bezskutecznie starają się o dziecko. Osoby, szukające wsparcia lub rozmowy w tym temacie, mogły anonimowo uzyskać indywidualną poradę od jednego z ekspertów.

W czasie kampanii odbyło się 6 dyżurów telefonicznych z 6 ekspertami różnych dziedzin – w sumie ponad 10000 minut bezpłatnych konsultacji. Zainteresowane osoby otrzymały indywidualne porady od grona specjalistów: dietetyka, ginekologa, psychologa, położnej oraz blogerek, które przezwyciężyły niepłodność. W ramach kampanii odbyły się również czaty na Facebook’u z autorkami blogów MakeOne Wish oraz Trojaczki, podczas których blogerki dzieliły się swoim doświadczeniem w walce z niepłodnością, odpowiadając na dziesiątki zapytań.

Kampania „Płodne Gadki” pomagała również parom pogłębić wiedzę o tym, jak wspierać starania o dziecko. Na stronie kampanii zaplodnieni.pl zostało opublikowanych kilkanaście materiałów edukacyjnych, m.in. tłumaczących jak zbudowany jest układ rozrodczy kobiety i mężczyzny, jak dochodzi do zapłodnienia, jak przebiega cykl menstruacyjny, czy też jak zaplanować odpowiednio starania o dziecko i jak się do nich przygotować. Materiały zostały opracowane pod merytorycznym okiem specjalistów.

Cieszymy się, że kampania „Płodne Gadki” została przyjęta przez młodych Polaków, którzy planują założenie rodziny,z taką otwartością. Mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom zainspirowaliśmy pary starające się o dziecko, zwłaszcza te które bezskutecznie starają się o dziecko, do przełamywania barier i rozmowy na tematy związane z płodnością. Mamy nadzieję, że rozmowy te  będą się pojawiać w wielu domach nie tylko w trakcie trwania kampanii. – mówi Monika Juszczuk przedstawicielka marki Dr Bocian, organizatora kampanii „Płodne Gadki”. – Koniec kampanii nie oznacza jednak, że spoczniemy na laurach. Wręcz przeciwnie będziemy dalej propagować działania związane z walką z niepłodnością oraz wspierać pary starające się o dziecko – dodaje Monika Juszczuk.

Kampanię „Płodne Gadki” zorganizowała marka wspierająca pary w staraniach o dziecko – Dr Bocian.

Patronami kampanii byli: Hexanova, Fundacja Bezpieczny Brzuszek, Fundacja Każdy Ważny, magazyn Chcemy Być Rodzicami oraz serwis edukacyjny zaplodnieni.pl.

 

  • dr bocian
  • warsztaty
Zapisz się do newslettera
 

Najczęściej czytane:

Raport na temat płodności Polakówprzeczytaj >>
9 faktów i mitów na temat ciążyprzeczytaj >>
Choroby przy PCOS, które mogą rozwinąć się w przyszłościprzeczytaj >>
Dlaczego mężczyźni boją się lekarzy?przeczytaj >>
Polacy pokochali Baby Showerprzeczytaj >>

Polecamy:

  • Alginat
  • blog zapytaj
  • blog mow
  • ANDROFERTI
  • Hexanova
  • dla niej
Zobacz podobne artykuły:

PŁODNOŚĆ POLAKÓW

Celem publikacji jest wzbogacenie naszej wiedzy oraz przełamanie tabu i zachęcenie Polaków do swobodniejszych rozmów na temat płodności.

czytaj więcej >>

Jak nie przejeść się w święta

Co zrobić, żeby nie zjeść za dużo w świąteczne dni - praktyczne wskazówki

czytaj więcej >>

Polacy pokochali Baby Shower

Przyjęcia na cześć nowego członka rodziny to nowy zwyczaj, który Polacy bardzo polubili i chętnie je organizują.

czytaj więcej >>